Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
Šių susitikimų metu vykdavo taip pat ir intensyvus „minčių“ darbas: kiekvienas stengdavosi pamatyti ir iškelti savo draugų gerąsias savybes bei išlikti vien tik šventumo mintyse. Nes mintys iš vieno pereina kitam, ir ypač tai galioja tarp žmonių, kuriuos sieja dvasinis ryšys.
Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.
Antras faktorius – tai tiesioginė „priežasčių ir pasekmių“ seka, išplaukianti iš „pirminės materijos“ (מצע), kuri pati iš savęs (kokybiškai ir kiekybiškai) nekinta.
„Mylėk savo artimą kaip save patį“ (Vajikra 19 – 18). Rabi Akiva sako: tai yra bendra didžioji Toros taisyklė (Berešit raba 20 – 4).
Šventosios knygos Zohar išmintis yra uždaryta tūkstančiu spynų, ir žmonių kalba nepajėgi surasti tikslaus išsireiškimo, kad iki galo paaiškinti nors vieną šios knygos dalyką.