Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
„Vakar buvai tik pusė kūno, turėjai tik pusę „jecer ara“ (blogio instinkto), pusė noro gauti, o su „puse dalyko“ nėra ką kalbėti. Tačiau šiandien, kai jau turi visą „jecer hara“ ir pilną norą gauti, aš jau galiu kalbėti su tavimi, nes pilnas dalykas yra tai, su kuo jau galima turėti reikalą...“
Tačiau, iš to kas pasakyta, iškyla klausimas: Jei ši išmintis turi tik vieną ypatingą ir išaukštintą tikslą, ką tada reiškia daugybė parcufų, sfirų ir visi tie besikeičiantys ryšiai tarp jų, kurie aprašyti kabalistinėse knygose?
Ir kai pabandysime suvokti visą šią idėją, pamatysime kad visas sunkumas yra mūsų prigimties pakeitime iš noro „gauti sau”, į norą „sąlygoti” artimui.
Parašyta: „Mylintys Kūrėją, neapkęskite blogio, Jis saugo teisuolių sielas ir iš nusidėjėlių rankų išgelbės“ (Tehilim 97 – 10).
Toros mokymosi „lišma“ – dėl pačios Toros esmė yra ta, kai žmogus visiškai aiškiai be jokių abejonių savo sąmonėje mato, kad: „Yra Teismas ir yra Teisėjas“.