Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
Taigi aiškiai matome, kad žmogus nusipelno nuodėmių atleidimo, kai tyčiniai nusikaltimai virsta nuopelnais.
Tačiau, juk žmogus, būdamas „Kūrėjo veido“ paslėpime, kentė kentėjimus? Ir nors dabar, po „Kūrėjo veido atvėrimo“, žmogus jau nebenori jų prisiminti, nes „visas nuodėmes uždengs meilė“, tai vis tik žmogui skaitosi didele „trauma“ ir „žala“?
„Šir aširim“ išreiškia nesugriaunamą sąjungą tarp mylimojo (Kūrėjo) ir nuotakos (Izraelis). Rabi Akiva netgi pasakė: „Visos Tanacho knygos šventos, bet „Šir aširim“ – šventų švenčiausia“.
Nuo antros Pesacho šventės nakties pradedamas „Omero skaičiavimas“. Tora liepia atskaičiuoti 49 dienas, nuo tos dienos, kai į Šventyklą atnešdavo miežių omerą: „Iki sekančios dienos, pasibaigus septintai savaitei, atskaičiuokite penkiasdešimt dienų, ir atneškite naują dovaną Kūrėjui“.
Sukot ir Šavuot švenčių metu skaitomas pilnas „Halelis“, o Pesacho metu pilnas „Halelis“ skaitomas tik pirmąją šventės dieną (už Izraelio ribų – pirmas dvi dienas).