Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
Dabar galime suprasti aukščiau paminėtą midrašą, kur pasakojama apie keturis angelus Chesed, Cdaka, Emet ir Šalom, su kuriais Kūrėjas tarėsi dėl žmogaus sukūrimo.
Dabar panagrinėkime, kokia reikmė buvo sukurti žmogų su kūnu ir siela, bei kokia prasmė buvo sukurti žmoguje gėrio ir blogio instinktą?
Įėjo raidė מ „Mem“ ir pasakė: „pasaulio Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį, nes manimi vadinasi karalius (מלך melech).
Darbas tarp mokinio ir mokytojo – tai pasiruošimas darbui tarp žmogaus ir Kūrėjo. Todėl šito darbo esmė yra tikėjimas mokytojo didumu ir jo išaukštinimu. Šis tikėjimas įpareigoja žmogų valdyti savo mintis, kalbą ir veiksmus taip, kaip jis tai darytų paties svarbiausio ir iškiliausio pasaulyje žmogaus akivaizdoje.
„Po mišką klaidžioja asilas, jeigu jis ligotas, šiek tiek paklaidžios ir numirs, o jei jis sveikas, tuomet greitai nenumirs ir klaidžios dar ilgai. Ir pridūrė: Ar nori, kad palaiminčiau tave, jog būtum sveikas asilas ir klaidžiotum ilgai?...“