kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • „Toks bus raupsuoto (žmogaus) įstatymas, jo išsityrinimo dieną, jis turi būti nuvestas pas koheną. Ir išeis kohenas iš stovyklos, ir apžiūrės kohenas, ir štai – išgijo raupsuotas nuo savo raupsų“ (Vajikra 14 – 2, 3).
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לתלצוד עשר הספירות סה, סו, סז, סח

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau, kodėl žmogui neužtenka „trečio aspekto“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“, pasiekimo ir suvokimo?

115/116658.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יד

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime suprasti aukščiau paminėtą midrašą, kur pasakojama apie keturis angelus Chesed, Cdaka, Emet ir Šalom, su kuriais Kūrėjas tarėsi dėl žmogaus sukūrimo.

115/116657.jpg

שערי קדושה חלק ג שער ב

Šventumo vartai Trečia dalis. Antrieji vartai

rabi Chaimas Vitalis

Dabar panagrinėkime, kokia reikmė buvo sukurti žmogų su kūnu ir siela, bei kokia prasmė buvo sukurti žmoguje gėrio ir blogio instinktą?

115/116655.jpg

סבא זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא

Zohar Akdamat Sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės 9

rabi Šimonas ben Jochajus

Įėjo raidė מ „Mem“ ir pasakė: „pasaulio Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį, nes manimi vadinasi karalius (מלך melech).

115/116654.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Darbas tarp mokinio ir mokytojo – tai pasiruošimas darbui tarp žmogaus ir Kūrėjo. Todėl šito darbo esmė yra tikėjimas mokytojo didumu ir jo išaukštinimu. Šis tikėjimas įpareigoja žmogų valdyti savo mintis, kalbą ir veiksmus taip, kaip jis tai darytų paties svarbiausio ir iškiliausio pasaulyje žmogaus akivaizdoje.

115/116652.jpg