Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
Trys admor iš Prusovo mokiniai pasakė jam, jog jau baigė savo vidinį ištaisymo darbą. Admor jų paklausė: „Ir ką jūs ketinate daryti?“. Baal aSulamas atsakė: „Mano nuomone, turiu ieškoti daugiau dvasinio darbo“.
Dar turime žinoti, kad „išmintyje apie tiesą“ (kabaloje) yra dvi dalys.
Per Roš aŠana danguje atverčiamos trys knygos. Į pirmąją įrašomi teisuoliai, kuriems dovanojamas gyvenimas ateinančiais metais, į antrąją – nusidėjėliai, pasmerkti mirčiai, o į trečiąją - „vidurinieji“ - tie, kurie savo sąskaitoje turi ir gerų, ir blogų darbų, ir nuosprendžio vykdymas jiems atidedamas nuo Roš aŠana iki Jom-Kipur.
Roš aŠana, kaip Teismo dienos esmė yra išreiškiama ypatinga priederme, skirta tik šiai dienai - tai „šofaro“ pūtimas. „Šofaro garsų diena“ ir „atminties apie šofaro garsus diena“ - taip Tora vadina Roš aŠana dieną.
Malda „Avinu, malkeinu“ vadinasi taip todėl, kad kiekvienas jos posmelis prasideda žodžiais אבינו avinu, מלכינו malkeinu (mūsų Tėve, mūsų Karaliau). Ši malda apie viską, kas yra būtina žmogui laimingam ir sėkmingam gyvenimui, apie viską, apie ką svajoja Izraelio tauta jau daug šimtmečių.