kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

מהות חכמת הקבלה ז

Kabalos išminties esmė

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kabalos išminčiai nustatė, kad keturių dvasinių pasaulių, vadinamų: Acilut, Brija, Jecira ir Asija, pradedant nuo aukščiausio – Acilut iki žemiausio – Asija forma yra visiškai tapati, t.y. visiškai identiška su visais komponentais ir pasireiškimais.

115/116195.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Kitos kasdieninės maldos

I. M. Lav

Kasdieninis Talmudo mokymasis - po vieną lapą per dieną - iš vienos pusės skatina kasdieninį Toros mokymąsi, o iš kitos pusės - dvasiškai apjungia visą Izraelio tautą, kur ji bebūtų, tos pačios kasdieninės Talmudo ištraukos mokymusi.

115/116194.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה קעג, קעד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi dabar, trečio pakilimo metu, visi penki pasaulio Acilut parcufai, kiekvienas užsipildė iš pasaulio A‘‘K trimis pakopomis: nešama, chaja ir jechida, jiems trūkstamomis pastovioje būsenoje.

115/116192.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

„Chupa“ ir „kidušin“ „קידושין“ ir „חופה“

I. M. Lav

קידושין „Kidušin“ ceremonijos centre - sutuoktuvių žiedo perdavimas nuotakai. Žiedas - ne santuokos sudarymo simbolis, bet jo pagalba ir yra sudaroma santuoka. Todėl šis žiedas būtinai turi būti jaunikio nuosavybe, ir jis turi jį nupirkti už savo pinigus. Kitu atveju קידושין neturi galios.

115/116189.jpg

מהות חכמת הקבלה ו

Kabalos išminties esmė

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Iš tikro kiekvienam „blaivaus proto” žmogui aišku, kad kai mes nagrinėjame dvasinį dalyką, ir tuo labiau „Dieviškumą“, mes negalime naudotis įprastiniais mūsų žodžiais ir išsireiškimais.

115/116188.jpg