Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [815] [816] [817] [818] [819] > Atgal > Atgal.
קידושין „Kidušin“ ceremonijos centre - sutuoktuvių žiedo perdavimas nuotakai. Žiedas - ne santuokos sudarymo simbolis, bet jo pagalba ir yra sudaroma santuoka. Todėl šis žiedas būtinai turi būti jaunikio nuosavybe, ir jis turi jį nupirkti už savo pinigus. Kitu atveju קידושין neturi galios.
Iš tikro kiekvienam „blaivaus proto” žmogui aišku, kad kai mes nagrinėjame dvasinį dalyką, ir tuo labiau „Dieviškumą“, mes negalime naudotis įprastiniais mūsų žodžiais ir išsireiškimais.
Tora, pasakodama apie Abrahamą, kaip Kūrėjas liepė jam apsipjaustyti pačiam ir apipjaustyti visus savo namų vyrus, sako: "Štai mano sąjunga, kurią jūs turite saugoti - sąjunga tarp Manęs ir jūsų, tarp Manęs ir tavo palikuonių, kurie bus po tavęs: tegul bus apipjaustytas pas jus kiekvienas vyras".
Kai apatiniai pakelia man iš bchinos dalet avijuto, tada yra išanalizuojamas keter ir jechidos pakopos achapas, antros rūšies dešimties sfirot užpildymui.
Šios maldos įvedimas priskiriamas Icchakui, apie tai yra užuomina Toroje: „Ir išėjo Icchakas vakarop pasimelsti į lauką“ (Berešit 24). Ši malda atitinka auką, kurią aukodavo Šventykloje antroje dienos pusėje. Išminčiai pabrėžia ypatingą „Mincha“ maldos reikšmę ir sako, kad jos laikas – ypatingo Kūrėjo maloningumo laikas.