Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
Roš haŠana, kaip Teismo dienos esmė yra išreiškiama ypatinga priederme, skirta tik šiai dienai - tai „šofaro“ pūtimas. „Šofaro garsų diena“ ir „atminties apie šofaro garsus diena“ - taip Tora vadina Roš haŠana dieną.
Pasakė išminčiai: ženklas yra rimtas dalykas. Todėl pačioje Roš haŠana trapezos pradžioje yra laikomasi papročių, kurių tikslas - pradėti naujus metus gerais ženklais.
Nors abi Roš-Ašana dienos - Teismo dienos, jose nėra liūdesio ir nusiminimo. Atvirkščiai: per tas dienas reikia džiaugtis ir linksmintis. Įsitikinimas tuo, kad Kūrėjas parodys Savo gerumą ir ateinančiais metais nepaliks be gailestingumo, panaikina melancholiją, būdingą „Teismo dienoms“.
Ir žinok, kad šie penki Acilut pasaulio parcufai: Atik, Arich Anpin, Aba ve Ima ir Zon yra pastovios būsenos, t.y. juose negalimas joks sumažėjimas.
Priedermės kurti socialinį teisingumą esmė – atkreipti dėmesį į nepasiturinčius visuomenės narius – į kaimyną, patekusį į sunkią finansinę padėtį, į giminaitį ar pažįstamą, kuris neišgali pramaitinti savo šeimos arba išleisti dukros už vyro. Tora moko diena iš dienos rūpintis nepasiturinčiųjų poreikių patenkinimu – netgi jei jie patys nesiskundžia savo padėtimi.