Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
„Priedermė gyventi Izraelio šalyje lygi visoms Toros priedermėms kartu paėmus“ – taip moko Toros išminčiai. „Kiekvienas, kuris žengs 4 žingsnius Izraelio žeme, turi dalį pasaulyje, kuris ateis“.
Iš tikro viso pasaulio „Galutinis ištaisymas“ bus viso pasaulio žmonių „įėjimas“ į šią darbo Kūrėjui paslaptį.
Maldos metu rankos „tfilinas“ turėtų būti pridengtas marškinių rankove, nes Toroje pasakyta: „Ir tegul bus jis tau ženklu ant tavo rankos“ – tau, bet ne kitiems. Tuo tarpu galvos „tfilinas“ – priešingai turi būti atidengtas kitiems, kaip pasakė Moše (Dvarim 28:10): „Ir pamatys visos pasaulio tautos, kad Kūrėjo vardas ant tavęs ir bijos tavęs“.
Ma Chadaš parcufai Zon, kurie yra pakopa „vav ir nekuda“, išanalizavo ir prisijungė sau Zat de Nekudim panim indus, po jų sudužimo B – J – A pasauliuose, t.y. Zat de Nekudim parcufų g‘‘e aspektą, kaip parašyta 78 sk.
Yra keturi ypatingi Šabatai, turintys ypatingus pavadinimus. O kai su Šabatu sutampa roš-chodeš, tai vietoje įprastos „Haftaros“ tą savaitę skaitoma ypatinga – pranašo Ješajahu knygos pabaiga (66 skyrius): „Ir bus – kiekvieną mėnesį, kiekvieną Šabatą ateis kiekvienas nusilenkti Man – pasakė Kūrėjas“.