Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
Dabar galime suprasti gėrio ir blogio „Pažinimo medžio“ nuodėmę, kurios gilumas neišpasakytas, ir išminčiai, „atvėrę mums sprindį“, uždarė dešimt.
Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot, kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?
Parašyta: „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše, sakydamas: atkeršyk Izraelio sūnų kerštą mediečiams, paskui prisijunk (numirk) prie savo tautos. Ir pasakė Moše tautai, sakydamas: išsirinkite savanorius iš savo tarpo kariuomenei ir tegul padaro Kūrėjo kerštą mediečiui (Bemidbar 31 – 1, 2, 3).
Taigi išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą, kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.
Dabar galime suprasti aukščiau paminėtą midrašą, kur pasakojama apie keturis angelus Chesed, Cdaka, Emet ir Šalom, su kuriais Kūrėjas tarėsi dėl žmogaus sukūrimo.