Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
Taigi, kai išėjo Adam Kadmon pasaulio parcufas Ain Bet ir buvo užbaigti jo roš bei guf, jame vėl atsinaujino or mekif ir or pnimi bitūšas.
Ir šis bitūšas tęsiasi tol, kol or mekif nuskaidrina visą masachą nuo viso avijuto ir pakelia jį į savo aukštutinę šaknį į pe de roš (galvos burną).
Parašyta: „Ir kalbėjo Kūrėjas Moše sakydamas: Pinchas Eleazaro sūnus, Arono koheno sūnus nukreipė Mano pyktį nuo Izraelio sūnų, savo pavydu pavydėdamas Man, todėl neišnaikinau Izraelio sūnų savo pavyde. Todėl pasakyk: duodu jam savo taikos sandorį (Bemidbar 25 – 10, 11, 12).
Taigi or pnimi ir or mekif yra surištos (susisijungusios) masache, tik atvirkštiniu pobūdžiu.
Dabar galima suprasti „indų sudužimo“ būtinumą, kaip aprašyta Zohare ir Ari raštuose.