Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [815] [816] [817] [818] [819] > Atgal > Atgal.
Parašyta: „Ir tada meldėsi (Moše) Kūrėjui, sakydamas: Kūrėjau Tu pradėjai rodyti savo tarnui savo didumą, savo „stiprią ranką“, nes kas danguje ir žemėje gali padaryti tokius, kaip Tavo darbus ir Tavo herojizmą. Pervesk mane ir parodyk šią gerą žemę, kuri už Jordano upės, šį gražų kalną ir Libaną“ (Dvarim 3 – 23, 24, 25).
Ir dėl šių dviejų blogybių bei defektų, taip pat buvo „sugadintas” žmogaus kūnas, kuris nuo pasaulio sukūrimo pradžios buvo sukurtas su absoliučiu tikslumu.
Taigi paaiškinome or mekif ir or pnimi bitūšą, kai parcufas sukuria guf aspektą.
Taigi, kaip yra paaiškintos dvi zachar ir nekeva pakopos „Ain bet“ parcufo roš, lygiai taip pat šios pakopos išeina ir parcufo „Sag“ roš (galvoje).
Halacha nurodo, kad vaiko auklėjimas turi prasidėti nuo ankstyvo amžiaus. Tai, kad rabi Jehošua ben Chananja tapo vienu iškiliausių tanajų buvo jo mamos nuopelnas, kuri statė lopšį ten, kur išminčiai mokėsi Toros, kad jo ausys nuo pat kūdikystės būtų įpratę prie šventų žodžių.