kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות ג

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Paaiškinsiu šį dalyką, t.y. „kalbančioje” (žmogaus) pakopoje mes išskiriame keturis lygius, vienas aukščiau kito.

115/116540.jpg

זהר וארא כלל ופרט

Zohar „Bendras ir atskiras”

rabi Šimonas ben Jochajus

„Bendras“ ir „atskiras“ – tai pradžia ir pabaiga, ir tai paslaptis vyras ir moteris, kaip vienas. Tai reiškia, kad vyras vadinamas – „bendrumu“, o moteris – „atskirumu“.

115/116966.jpg

שערי קדושה חלק ב שער ד

Šventumo vartai Antra dalis. Ketvirtieji vartai

rabi Chaimas Vitalis

Liūdesys (neviltis) sąlygoja atsitraukimą nuo dvasinio darbo, priedermių vykdymo, užsiėmimų Tora ir susikaupimo, bei teisingos intencijos maldoje.

115/116539.jpg

זהר הקדמת ספר הזוהר פקודי אורייתא פקודא ארביסר

Zohar Akdamat Sefer aZohar Toros Įsakymai. Keturioliktas

rabi Šimonas ben Jochajus

Keturiolikta priedermė - tai saugoti Šabato dieną, nes tai poilsio, po visų pasaulėdaros kūrimo veiksmų, diena.

115/116538.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Kai Baal aSulamas nuvyko į Jeruzalę, į kabalistų ješivą „Beit -El“, jo laukė didžiulis nusivylimas – pastatas buvo užrakintas. Prižiūrėtojas jam pasakė, kad tišrei mėnesį yra atostogos. Tai labai nustebino Baal aSulamą, nes Lenkijoje nebuvo tokios sąvokos kaip „atostogos“.

115/116533.jpg