kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

שלבי הסולם מאמרים שונות בענין שכר המקבלים

Šlavei haSulam Dvasinio darbo užmokestis

ravas Baruchas Ašlagas

Savaime suprantama, kad žmogus negali dirbti be užmokesčio. Tai reiškia, jei žmogus negautų užmokesčio, jis negalėtų pajudėti iš vietos.

115/116380.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות י, יא

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kaip paaiškinta Zohare Toros eilutė: „ir pasakė Kūrėjas „tebūnie šviesa“ ir atsirado šviesa“ (Berešit 1 – 3). Tai reiškia: „tebūnie šviesa“ mūsų pasaulyje, „ir atsirado šviesa“ pasaulyje, kuris ateis“.

115/116379.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות קה, קו, קז

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau, juk žmogus, būdamas „Kūrėjo veido“ paslėpime, kentė kentėjimus? Ir nors dabar, po „Kūrėjo veido atvėrimo“, žmogus jau nebenori jų prisiminti, nes „visas nuodėmes uždengs meilė“, tai vis tik žmogui skaitosi didele „trauma“ ir „žala“?

115/116782.jpg

שלבי הסולם מאמרים שונות גילוי טפח וכיסוי טפחיים

Šlavei haSulam Įvairūs straipsniai „Atverti sprindį ir užverti du“

ravas Baruchas Ašlagas

Reikia suprasti aspektą: „atverti sprindį“ dvasiniame darbe. Taigi, iš pradžių buvo „užvertas sprindis“, o paskui atėjo žmogus ir „atvėrė sprindį“, bet „užvėrė du sprindžius“.

115/116378.jpg

יהדות הלכה למעשה

Praktinė Halacha (Įstatymai)

I. M. Lav

„Šir aširim“ išreiškia nesugriaunamą sąjungą tarp mylimojo (Kūrėjo) ir nuotakos (Izraelis). Rabi Akiva netgi pasakė: „Visos Tanacho knygos šventos, bet „Šir aširim“ – šventų švenčiausia“.

115/116781.jpg