Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [796] [797] [798] [799] [800] > Atgal
Jei trys ar daugiau žmonių valgė drauge – tuo pačiu metu ir toje pačioje vietoje – jie privalo atlikti taip vadinamą זימון „zimuną“. Užuomina į זימון yra paskutinės Moše giesmės pradžioje (Dvarim, 32): „Kai Kūrėjo vardą pasakysiu – atiduokite pagarbą mūsų Kūrėjui!“
Tačiau jei žmogus nori mokintis kabalos todėl, kad jaučia tuštumą ir pasitenkinimo trūkumą, ir jaučia, jog jis neturi tikėjimo ir dangaus baimės, bet yra pilnas klausimų ir svarstymų, tada tam nėra jokių apribojimų.
Dabar galime suprasti išminčių pasakymą, nuo kurio pradėjome šį įvadą: „Nerado Kūrėjas kito indo (būdo), kad išlaikyti (perduoti) Izraeliui palaiminimą, tik „Šalom“ (taika, tobulumas)“.
ברכת המזון „Birkat hamazon“ skaitymas – tai priedermė, įrašyta Toroje. „Birkat hamazon“ sudaryta iš trijų palaiminimų, besiremiančių pačios Toros tekstu, prie kurių po Antrosios Šventyklos sugriovimo išminčiai pridėjo ketvirtąjį palaiminimą – žuvusiems Beitare atminti.
Taigi, tampa aiškus visas žmogaus, nusipelniusio vėl susijungti su Kūrėju, šlovingumas ir privalumas, kai žmogus nusipelno „formų sutapimo“ su Palaimintu Kūrėju.