kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • „Toks bus raupsuoto (žmogaus) įstatymas, jo išsityrinimo dieną, jis turi būti nuvestas pas koheną. Ir išeis kohenas iš stovyklos, ir apžiūrės kohenas, ir štai – išgijo raupsuotas nuo savo raupsų“ (Vajikra 14 – 2, 3).
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות לא

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Turime gerai išsiaiškinti, kodėl priklauso Teisingumo Išgelbėtojo (Mašiacho) atėjimas nuo kabalos mokymosi masėse, kaip tai labai išaukštinta Zohare ir visose kabalos knygose.

115/116510.jpg

שלבי הסולם כי תצה צדיק וטוב לו צדיק ורע לו

Šlavei haSulam Teisuolis ir jam gerai, teisuolis ir jam blogai

ravas Baruchas Ašlagas

Randame dvasiniame darbe, pas einančius tikėjimo ir sąlygojimo keliu, keturias būsenas.

115/116509.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Sukot šventė

I. M. Lav

Mišna traktate Roš-ašana pažymima, kad šventės Sukot metu Kūrėjas sprendžia, kiek vandens Jis pasiųs žemei ateinančiais metais: bus lietinga ar, neduok dieve, bus sausra. Š

115/116082.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Sukot šventė

I. M. Lav

Pasakyta Toroje: „Ir paimkite sau pirmą šventės dieną nuostabaus citrusinio medžio vaisiaus, palmės lapą, tankialapio medžio šaką, upės gluosnius, ir linksminkitės prieš Kūrėją, jūsų Dievą, septynias dienas“ (Vaikra, 23:40).

115/116081.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Sukot šventė

I. M. Lav

Septyni „ušpizin“ (svečiai) turi aplankyti palapinėje šventės metu tą, kuris laikosi Toros ir priedermių. Tai Abrahamo, Icchako, Jakovo, Josefo, Mošė, Aharono ir Davido sielos ir kiekvienas „ušpizinas“ iš eilės atstovauja juos visus.

115/116080.jpg