kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • „Toks bus raupsuoto (žmogaus) įstatymas, jo išsityrinimo dieną, jis turi būti nuvestas pas koheną. Ir išeis kohenas iš stovyklos, ir apžiūrės kohenas, ir štai – išgijo raupsuotas nuo savo raupsų“ (Vajikra 14 – 2, 3).
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Po to jie nuvyko į Cfatą, ir kuomet buvo mažame kambarėlyje, kuriame mokėsi šventas Ari, Baal aSulamas pasakė: „Iš tokio mažo kambarėlio kaip šis, išėjo tokia didelė šviesa pasauliui“.

115/116643.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות נט, ס, סא

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi, kai žmogus nusipelno „tšuva (sugrįžimo, atgailos) iš baimės“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“ aiškus suvokimo, tada žmogus yra visiškai užtikrintas, kad daugiau nebenusidės.

115/116638.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Žmogus, kuris eina tiesos keliu, tam, kad ateitų į susiliejimą su Kūrėju, ir kiekvieną dieną atlieka savęs patikrinimą (kritiką), jis mato visą tiesą apie save – kad jis iš tiesų yra labai nutolęs nuo susijungimo su Kūrėju.

115/116641.jpg

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יב

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Panašiai ir dešimtyje šventumo sfirot mes išskiriame du priešingus aspektus. Tai reiškia, kad devynių pirmų sfirot pobūdis yra „sąlygojimas“, o malchut, dešimtos sfiros, pobūdis yra „gavimas“.

115/116637.jpg

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא

Zohar Akdamat sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės 7

rabi Šimonas ben Jochajus

Įėjo raidė ס „Samech“ ir pasakė: „pasaulių Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį, nes manyje yra „palaikymas“ סמיכה (smicha) „krentantiems”.

115/116635.jpg