kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

הקדמה לתלמוד עשר הספירות פט, צ  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                                      89.


Taip pat dabar yra suprantama, kaip gi galima nusipelnyti Kūrėjo meilės pakopos.
Klausėme, kaip gi galima nusipelnyti netgi pirmos meilės pakopos, t.y. meilės, priklausančios nuo kokios priežasties, pakopos, kai užmokestis už priedermę tik „pasaulyje, kuris ateis“?
Taigi, dabar tampa aišku, kad žmogui nereikia konkrečiai gauti užmokesčio už priedermę būtent dabar savo gyvenime.
Todėl pabrėžė išminčiai, kad „savo pasaulį „pamatysi“ savo gyvenime“, o gausi pasaulyje, kuris ateis“.
Tačiau žmogus būtinai privalo visiškai ir absoliučiai tiksliai „pamatyti“, „sužinoti“ ir „pajusti“ ateityje laukiantį užmokestį, dar gyvendamas mūsų pasaulyje.
Ir visą tai žmogus nusipelno pamatyti iš nuostabaus suvokimo, t.y. „akių atvėrimo šventojoje Toroje“.
Taigi tada žmogus ir nusipelno pirmos meilės pakopos, t.y. meilės, priklausančios nuo priežasties.
Tai ir yra pirmasis „išėjimas“ iš „Kūrėjo veido“ paslėpimo, ir įėjimas į „Kūrėjo veido“, t.y. gerumo atvėrimą.
Ir šis „matymas“ įgalina žmogų tinkamai vykdyti visą Torą ir priedermes, taip kad „paliudija jam Žinantis paslaptis, kad žmogus jau nebesugrįš prie savo kvailystės“.



                                                     90.


Taigi nuo šio laiko, žmogus jau stengiasi vykdyti Torą ir priedermes „meilės, priklausančios nuo kokios priežasties“ aspekte.
Ir šis aspektas ateina pas žmogų iš suvokimo apie laukiantį jo užmokestį už priedermę
pasaulyje, kuris ateis.
Kaip sakėme: „tas, kas ateina su skolos rašteliu atsiimti skolą, skaitosi, lyg jau būtų atsiėmęs skolą“.
Ir tada žmogus nusipelno antros „Kūrėjo veido“ atvėrimo pakopos, t.y. amžino ir tikro Kūrėjo valdymo supratimo, kad Kūrėjas yra: „geras ir darantis gėrį ir blogiems ir geriems“.
Taigi, tada žmogus nusipelno meilės, nepriklausančios nuo priežasties, o žmogaus tyčiniai nusikaltimai virsta „nuopelnais“.
Ir nuo to laiko ir toliau žmogus vadinasi „visiškas teisuolis“.
Taigi – „teisuolis“, nes gali vykdyti Torą ir priedermes su „baime“ ir „meile“, o „visiškas“, nes yra pas jį visos 613 priedermės.