kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והנמשל הוא: התורה נחלקת לב' חלקים: חלק לשיעבוד המקום, כמו תפילין, שופר, ולימוד התורה. חלק לשיעבוד הבריות: כמו, גזלה, ושמרתם לנפשותיכם וכו' גניבא, אונאת איש, להקפיד על נקיות וכו'. בעל הסולם, פרי חכם, אגרות קודש Pasakėčios esmė. Tora dalinasi į dvi dalis. Viena dalis: Pareigos Kūrėjui, kaip tfilinas, šofaras, Toros mokymasis. Kita dalis: Pareigos žmonėms, kaip grobstymas, kuklumas, vagystės, žmogaus išnaudojimas, švaros laikymasis ir t.t. (Baal Sulamas, „Pri Chacham“, „Šventi laiškai“)

זהר בראשית ערבובין בישין  

Zohar „Blogio priemaišos“

rabi Šimonas bar Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį

 


 (Ištraukos)



 „Ir pašaukė Kūrėjas žmogų ir paklausė jo איכה (ajeka) kur tu?“ (Berešit 3 – 9).
Iš tikro Kūrėjas davė užuominą Pirmam Adamui (žmogui),
kad Šventykla ateityje bus sugriauta ir apverks ją žodžiu איכה  („Eicha“ - „Rauda“).
(„Ajeka“ - „Kur tu“ atitinka raides „Eicha“ - „Rauda“).
Taip pat parašyta: „Kaip איכה (eicha) kaip sėdi vienišas šlovingas miestas“ (Eicha 1 – 1).

אי כה 
sudaryta iš žodžių: אי (ei) „kur“ ir כה „Ko“, tai Šchinos vardas.
Kada Šchina tvyrojo Šventykloje.

אי reiškia –  איה (aje) kur?
Taip pat parašyta:
„Kur אי (ei) Hevelis (Abelis) tavo brolis“( Berešit 4 – 9).
Todėl po Šventyklos sugriovimo paklausė:
 אי כה –  „kur yra Šchina“, vadinama כה „Ko“.

Tačiau ateityje pašalins Kūrėjas visas blogio priemaišas (rūšis) iš pasaulio, kaip parašyta:
„Ir praryta mirtis amžiams“ (Ješajahu  25).
Tai reiškia, kad „mirtis“ yra  viso blogio šaknis.
Ir kai dings „mirtis“, dings ir „blogis“.
Tada viskas sugrįš į savo vietas,
kaip buvo prieš Pirmo Adamo nuodėmę.
Iš tikro nuo pirmos nuodėmės ir prasidėjo „mirtis“ ir visos blogio rūšys pasaulyje.
Apie tą laiką parašyta:
 „Tą dieną bus Kūrėjas vienas ir Jo Vardas vienas“ (Zacharija 14).