kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“  

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

            


                         

                                                             34.


Ir paaiškino Tikunei Zohar šios priesaikos:
„Nežadinkite ir nebudinkite meilės, tol kol ji nepanorės“, paslaptį.
Iš tikro tai yra reikalavimas, kad Izraelis pritrauktų aukštutinę gerumo šviesą,
kuri vadinama „gerumo meile“.
Ir tai padaryti gali tik Izraelis, ir būtent tik užsiėmimu Tora ir priedermėmis „lišma“,
t.y. ne dėl užmokesčio gavimo.


Tai reiškia, kad šios „gerumo šviesos“ dėka nusileidžia Izraeliui aukštutinės „išminties (chochmos) šviesa“, kuri atsiveria ir „apsirengia“ šia „gerumo šviesa“,
kurią pritraukė Izraelis.

Apie šią „išminties šviesą“ parašyta:
„Ir nusileido ant jo Kūrėjo dvasia, išminties ir proto, supratimo ir stiprybės, Kūrėjo pažinimo ir baimės dvasia“ (Ješaja 11 – 2).

Tai pasakyta apie karalių Mašiachą,
kaip ir tęsiama toliau:
„Jis pakels tautoms vėliavą, bei išsklaidytą Izraelį ir išsibarščiusius judėjus surinks iš visų keturių žemės pakraščių“.


Todėl po to kai Izraelis „gerumo šviesos“ dėka pritraukia „išminties (chochmos) šviesą“,
tada atsiveria Mašiachas ir surenka išsklaidytą Izraelį.
Ir viskas priklausi tik nuo užsiėmimo Tora „lišma“, nes tik tai gali pritrauti šią didelę „gerumo šviesą“, į kurią apsirengia ir nusileidžia „išminties (chochmos) šviesa“.
Ir tai priesaikos „nežadinkite ir nebudinkite“ paslaptis.
Todėl visiškas išsivadavinas (geula) ir tremtinių surinkimas (kibuc galujot) visiškai negalimi be šios šviesos, nes tokia yra šventumo „kanalų“ tvarka.