kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį




37.

 

Iš tikro išaiškinome vienas žemiau kito parufim išėjimą,

kurį sąlygojo or pnimi ir or makif bitūšas.

Tai reiškia, kad bitūšas nuskaidrina masachą de guf ir sugrąžina jį į pe de roš pe,

kur masachas įsijungia į zivug de aka.

Ir zivugo dėka išveda naują dešimties sfirot pakopą,

kuri skaitosi kaip ankstesnio parcufo „sūnus“.

 

Tokiu būdu iš keter parcufo išėjo Ain Bet parcufas,

o iš Ain Bet išėjo Sag parcufas.

Ir taip pat visos kitos pakopos Nekudim ir A – B – J – A pasauliuose.

 

Tačiau dar reikia suprasti,

kodėl parcufo Ain Bet dešimt sfirot išėjo tik iš bchina gimel,

o ne iš bchina dalet?

Ir taip pat, kodėl parcufas Sag išėjo tik iš bchina bet ir t.t. ?

Taip pat kiekvienas žemesnis parcufas yra vienu aspektu žemesnis, nei aukštesnis.

Ir kodėl neišėjo visi parcufai vienas iš kito lygiomis pakopomis?

 

38.

 

Pradžioje reikia suprasti, kodėl skaitosi dešimt parcufo Ain Bet sfirot,

kaip pirmo Adam Kadmon parcufo sūnus ir palikuonis?

Juk šis antras parcufas taip pat kaip ir pirmas išėjo iš roš pe zivugo?

Taigi kuo skaitosi antras parcufas, kaip išėjęs ir gimęs iš pirmo parcufo?

 

Čia turime suprasti didelį skirtumą, esantį tarp masacho de roš ir masacho de guf.

Taigi parcufe yra dvi malchut rūšys:

 1. malchut amizdaveget, t.y. malchut, daranti zivugą su aukštutine šviesa, joje esančio

masacho jėga.

  2. malchut amesajemet, t.y. malchut joje esančio masacho jėga užbaigianti gufe

dešimt aukštutinės šviesos sfirot. 

 

Ir skirtumas tarp šių dviejų malchut yra toks, kaip kūrinys skiriasi nuo Kūrėjo.

Tai reiškia, kad malchut de roš, daranti su aukštutine šviesa zivug de aka,

skaitosi gufui kaip Kūrėjas.

Iš tikro  joje įtaisytas ekranas nenutolino aukštutinės šviesos smūgio metu,

bet atvirkščiai, or chozer dėka aprengė ir pritraukė šviesą, dešimties sfirot roš aspektu.

Ir paskui masachas or chozer dėka aprengė dešimt sfirot ir nusileido iš

„viršaus į apačią“ į vadinamą guf.

Todėl masachas ir malchut de roš skaitosi dešimties sfirot gufui  Kūrėjo aspektu.

Tai reiškia, kad kol kas šioje malchut de roš nesijaučia jokio apribojimo ir

atstūmimo aspekto.

 

Tačiau malchut de guf masachas, t.y. kai dešimt sfirot nusileido nuo pe de

roš „iš viršaus į apačią“, nusileidžia tik iki šių dešimties sfirot malchut.

Tai reiškia, kad aukštutinė šviesa, dėl ten įtaisyto masacho,

kuris neleidžia šviesai įeiti į malchut, negali įeiti į malchut de guf,

todėl ten baigiasi parcufas ir daro „sijūmą“ (pabaigą).

 

Ir visa cimcumo ir apribojimo jėga pasireiškia tik malchut de guf masache,

todėl or mekif ir or pnimi bitūšas vyksta vien tik gufe.

Tai reiškia, kad masachas apriboja ir nutolina or mekif,

kad ji negalėtų šviesti parcufo viduje.

Tačiau roš masachas dar kol kas nedaro šviesai jokio apribojimo,

o tik pritraukia ir aprengia šviesas.