kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



73.


Ir pirmiausiai išaiškinsime dešimt katnut de Nekudim sfirot.
Yra žinoma, kad po Sag parcufo išėjimo, jo masache įvyko or mekif ir or pnimi bitūšas,
todėl šis parcufas nuskaidrėjo pakopomis.


Taip pat nuskaidrėjimo metu išėjusios pakopos, vadinasi Nekudot de Sag,
kurios nusileido po tabūru ir susimaišė su ten esančia bchina dalet.
Ir buvo užbaigtas visas masacho de guf avijuto nuskaidrėjimas ir pasiliko jame tik avijutas de roš.
Todėl skaitosi, kad masachas pakilo į roš de Sag ir ten padarė naują zivugą su pasilikusiais masache rešimot, kaip yra paaiškinta 35 sk.


74.


Taip pat ir čia skaitosi, kad paskutinis avijuto aspektas,
buvęs masache, t.y. bchina bet, visiškai pradingo,
ir liko tikrešimo de itlabšut, o iš avijuto liko tik bchinos alef rešimo.
Todėl Sag roš masachas gavo dvi zivugų rūšis, kaip aprašyta 43 sk.


Ir iš bchinos alef de avijut įjungimo į bchina bet de itlabšut,
vadinamą nekeva aspekto rešimo įjungimo į zachar aspektą,
išėjo binos bekiruv pakopa,
t. y. vak de bina, vadinama Keter de Nekudim.


Taip pat iš zachar įjungimo į rešimo de nekeva,
t. y. bchinos bet de itlabšut įjungimo bchinos alef de avijuto rešimo,
išėjo zeir anpin pakopa, vadinama Aba ve Ima de Nekudim.
Ir šios dvi pakopos yra vadinamos „Gar de Nekudim“,
t. y. roš de Nekudim dešimt sfirot,
nes roš visada vadinasi „Gar“ (trys pirmos), arba k – ch – b.


Ir tarp jų yra skirtumas, nes „Keter de Nekudim“,
kuri yra zachar pakopa, nenusileidžia į gufą, o šviečia tik roš.
Tik „Aba ve Ima de Nekudim“ nekeva pakopa nusileižia į gufą, vadinamą „Zat de Nekudim“, arba Nekudim ch – g – t n – h – j.


75.


Iš tikro yra trys pakopos, viena žemiau kitos:
1. Keter de Nekudim, kuri turi pakopą „vak de bina“.
2. Aba ve Ima de Nekudim, kuri turi zeir anpin pakopą, ir šios dvi pakopos yra roš aspektas.
3. Zat de Nekudim, t.y. ch – g – t n – h – j – m, ir tai Nekudim guf aspektas.