kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



81.


Kaip yra žinoma, kad A‘‘B (Ain Bet) yra A‘‘K chochmos parcufas,
o Sag yra A‘‘K binos parcufas.
Tai reiškia, kad parcufo dydį apsprendžia aukščiausia pakopa parcufe.
Iš tiko parcufas A‘‘B, kurio aukščiausia pakopa yra chochma visas skaitosi – chochma,
o parcufas Sag, kurio aukščiausia pakopa yra bina, visas skaitosi – bina parcufais.
Todėl, kai zon de guf rešimot, esantys žemiau A‘‘K tabūro,
pakilo į Sag roš, jie pasidarė Sag parcufui „man“.
Ir dėl tos priežasties binos parcufas Sag, padarė zivugą su chochmos parcufu A‘‘B.


Iš tikro „A‘‘B – Sag“ sąlygojo (pašvietė) naują šviesą zon reikmėms,
kurie yra žemiau tabūro.
Ir kai zon gavo šią naują šviesą, jie nusileido atgal į savo vietą,
t. y. žemiau A‘‘K tabūro, nes ten yra dešimt Nekudim sfirot.
Taip pat zon „pašvietė“ į dešimt Nekudim sfirot šią naują šviesą,
ir tai skaitosi Nekudim „gadluto mochinas“.


Išaiškinome dešimt gadlut sfirot,
kurios išėjo iš antro rešimot komplekto,
ir tai zon, esančių žemiau tabūro rešimot (kaip aprašyta 71 sk.).
Tačiau šis „gadluto mochinas“ sąlygojo „indų sudužimą“,
kaip aprašyta toliau.



82.


Iš tikro roš deNekudim yra dvi pakopos,
vadinamos: „Keter“ ir „Aba ve Ima“.

Todėl, kai zon A‘‘K pašvietė naują A‘‘B – Sag šviesą į dešimt Nekudim sfirot,
ši šviesa pirmiausiai pašvietė per A‘‘K tabūrą į Keter de Nekudim,
nes ten yra apsirengusi Keter pakopa.
Taip pat šioje Keter pakopoje užsipildė trūkstamos gar šviesos,
ir užsipildė bina bei zon indai.
Paskui ši šviesa pašvietė per A‘‘K jesod į Aba ve Ima de Nekudim,
kur jie ir yra apsirengę.
Ir taip pat užpildė trūkstamas gar šviesas ir bina ir zon indus.