kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והמשכלים יזהרו כזהר הרקיע ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד. דניאל יב' – ג'. זוהר, נשא, רעיא מהימנא, הסוטה Ir protingi švytės, kaip (זוהר Zohar) švytėjimas dangaus skliaute, o pateisinantys daugumą, per amžius. (Danielis 12 – 3)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



83.


Pirmiausiai paaiškinsime galdluto,
kurį sąlygojo dešimčiai Nekudim sfirot nauja šviesa, esmę.

Kaip paaiškinta 74 sk., Keter ir Aba ve Ima de Nekudin yra tik „vak“ (pusės) aspekto,
nes išėjo iš bchinos alef avijuto.
Taip pat sakėme, kad Nekudot de Sag nusileidimo žemiau A‘‘K tabūro metu bchina dalet – malchut, susijungė su Nekudot de Sag, t. y. su binos masachu.


Todėl dabar masache yra taip pat ir bchinos dalet avijutas,
ir kai masachas įsijungė į roš de Sag,
turėjo išeiti Keter pakopos dešimt sfirot su jechida šviesa?
Ir visai ne vak lygis Keter ir Aba ve Ima Nekudim pakopose?


Atsakymas tas, kad „sąlygoja vieta“.
Matome, kai bchina dalet įsijungė į biną,
kuri yra nikvei einajim (akių duobutėse),
todėl ten, t.y. binos viduje, „pasislėpė“ bchinos dalet avijutas,
„lyg jo ten nebūtų“.
Ir todėl zivugas įvyko tik ant bchinos bet de itlabšut ir bchinos alef de avijut rešimot,
kuri iš tikro yra tik binos pakopa, kaip paaiškinta 74 sk.
Ir todėl išėjo tik dvi pakopos:
binos vak ir vak, t.y. Keter ir Aba ve Ima.


84.


Todėl dabar, žemiau tabūro esantys zon de A‘‘K, savo „man“ dėka pritraukė naują šviesą A‘‘B – Sag, ir apšvietė roš de Nekudim.
Tačiau pasaulio A‘‘K parcufas A‘‘B neturi jokio sąlyčio,
jokios informacijos apie cimcum bet.
Tai reiškia, kad parcufas A‘‘B neturi jokios informacijos,
kodėl bchina dalet pakilo į nikvei einajim vietą.
Ir todėl, kai A‘‘K šviesa apšvietė roš de Nekudim, ji anuliavo cimcum betą,
kuris pakėlė zivugą į nikvei einajim.


Iš tikro bchina dalet vėl nusileido į savo vietą, į pe,
kaip buvo cimcum alefe, t.y. į pe de roš vietą.
Ir tada dėl cimcum bet nukritę trys indai:
- ozen (ausys),
- chotem (nosis),
- pe (burna) vėl pakilo ir sugrįžo į savo pakopą,
kaip ir buvo anksčiau.
Taip pat ir zivugo vieta vėl nusileido iš nikvei einajim į pe,
t. y. į bchinos dalet vietą.
Ir kada bchina dalet atsidūrė savo vietoje,
toje pakopoje vėl išėjo keter aukščio dešimt sfirot.


Iš tikro paaiškinome, kad dėl naujos šviesos A‘‘B – Sag, buvo laimėtos trys trūkstamos šviesos:
- nešama,
- chaja
- ir jechida,
- bei trys trūkstami indai bina ir zon.