kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



151.


Ketvirtas principas


Tai mochino aukštis (koma),
kuris pasiliko B – J – A pasauliuose,
ir jų „nukritimo“ vieta po pirmo Adamo nuodėmės.


Iš tikro dėl „Pažinimo medžio“ nuodėmės pažeidimo iš pasaulių dingo visas papildomas mochinas, kurį jie pasiekė dviejų pakilimų dėka,
o Zon sugrįžo į „vak ve nekuda“ būseną.


Ir trijuose pasauliuose B – J – A pasiliko tik mochinas,
kuris buvo juose sukūrimo metu.
Tada pasaulis Brija buvo Zeir Anpin pakopos,
t. y. vak (pusės) lygio, kaip ir pasauliai Jecira ir Asija.


Ir dar priedo, iš šių pasaulių dingo visas Acilut aspektas,
o jie nukrito po Aciluto pasaulio parsa,
t. y. į pasaulių B – J – A savybių vietą,
atsiradusią cimcum bet dėka.


Todėl 4 apatinės pasaulio Jecira ir 10 pasaulio Asija sfirot nukrito ir pasiliko 14 klipot sfirot vietoje, vadinamoje „mador a klipot“,
kaip aprašyta 149 sk.



152.


Penktas principas


Tai Imos mochinas, kurį gavo pasauliai B – J – A savo nukritimo vietoje.
Iš tikro, kai iš Acilut pasaulio išėjo B – J – A pasauliai ir nukrito žemiau Aciluto parsos,
pas juos buvo tik vak (pusės) aspektas.


Tada Išsut apsirengė Aciluto Zeir Anpin parcufu,
ir apsirengęs Zon aspektu,
padarė zivugą.
Tai sąlygojo B – J – A pasauliams nešama mochiną šių pasaulių vietose.


Todėl Brija pasaulis gavo pilnas 10 binos pakopos sfirot.


Pasaulis Jecira gavo vak aspektą.


Ir pasaulis Asija gavo tik achor be achor aspektą.