kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ותהר עוד ותלד בן ותאמר הפעם אודה את יהוה על כן קראה שמו יהודה ותעמד מלדת. בראשית כט' – לה Ir pastojo (Leja) vėl ir pagimdė sūnų, ir pasakė: „Dabar padėkosiu Kūrėjui“, todėl pavadino vardu „Jehuda“ (padėka) , ir nustojo gimdyti. (Berešit 29 – 35)

פתיחה לחכמת הקבלה 

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



173.


Ir dabar trečio pakilimo metu kiekvienas iš visų penkių pasaulio Acilut parcufų užsipildė iš pasaulio A‘‘K trimis jiems trūkstamomis pastovios būsenos pakopomis:
nešama,
chaja
ir jechida.
Todėl skaitosi, kad penki pasaulio Acilut parcufai pakilo ir aprengė penkis A‘‘K parcufus,
t. y. kiekvienas Acilut parcufas, atitikamai – „kenegdo“ A‘‘K parcufą.


Ir teisuolių sielų dalys n – r – n gavo tiems trūkstamą gar (tobulumą).
Taip pat žinome, kad pasauliuose B – J – A,
esančiuose po Acilut pasaulio parsa,
pastoviame aspekte yra tik šviesos chasadim n – r – n aspektai,
kurie parsos jėga yra atskirti nuo chochmos šviesos.


Todėl dabar šie pasauliai pakilo virš parsos ir aprengė Acilut pasaulio parcufus Išsut ir Zon,
kur jau šviečia chochmos šviesa jų chasadim šviesoje.


174.


Taip pat reikia žinoti, kad teisuolių n – r – n pastoviai aprengia tik parcufus B – J – A, esančius žemiau parsos.

Todėl:
nefeš „aprengia“ dešimt pasaulio Asija sfirot;
ruach – dešimt pasaulio Jecira sfirot;
nešama –dešimt pasaulio Brija sfirot.


Ir nors jie gauna iš pasaulio Acilut parcufų Zon,
tačiau šis švytėjimas ateina pas teisuolius per pasaulių B – J – A parcufus,
aprengusius juos.
Ir nors teisuolių n – r – n ir kyla kartu su pasauliais B – J – A,
tačiau pasauliai B – J – A didėja tik pagal teisuolių n – r – n šviesų gavimą,
t. y. pagal man (prašymą),
kuris yra jų išanalizuojamas.