kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

זוהר הקדמת ספר הזהר פקודי אורייתא פקודא תמינאה 

Zohar „Toros įsakymai. Aštuntas“ (2)

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį



 (Ištraukos)

 

Sulam     Jehuda Ašlagas

 

Ši „maža“ būsena vadinama „Šchinos sparnais“.
Apie tai parašyta:
„Ir bus kerubai ištiesę sparnus iš viršaus,
ir uždengs sparnais Atsivėrimo Skrynią“ (Šmot 25 – 20).
Todėl pagrindinis uždavinys yra „ištiesti sparnus“,
ir „uždengti“ šio pilno susijungimo tarp Kūrėjo ir Šchinos didelį švytėjimą.
Taip, kad netgi ir labiausiai nutolę, galėtų gauti nors dalį šios šviesos.


Ir to gavimo dėka jokia šviesos dalis nepakliūtų pas „sitra achrą“ (kitą, netyrą pusę).
Todėl dėka šio „uždengimo“ yra didelė apsauga šviesai,
kad netgi esantys arčiausiai prie klipot,
negalėtų „suklupti“ ir perduoti šviesą „sitrai achrai“,
nes juos apsaugo Šchinos sparnai.

Todėl žmogus, ateinantis praeiti gijūrą, turi apsipjaustyti,
nes jo kūnas yra iš aspekto „orla“ (trys klipot).

Ir nors šio žmogaus „tėvai“ nestovėjo ant Sinajaus kalno,
todėl nėra pašalintas gyvatės nešvarumas,
jam yra galimybė pakilti į aukščiausią šventumą.
Tai padaroma maldos į šį didelį susijungimą „pakėlimo“ dėka.

Iš tikro ten jau valdo „Šchinos sparnai“,
kurie saugo šią didelę šviesą,
ir todėl galima ten pakelti „gero“ (pereinančio į judaizmą) sielą.
Ši siela šio „didelio susijungimo“ dėka gali tapti šventa.

Ir nors ši siela nėra visiškai tyra,
ji gali gauti švytėjimą iš šio „susijungimo“,
nes „sparnai“ saugo,
kad šviesa nenueitų į klipot
ח''ו ,
nes jis („geras“) yra artimas klipot.


Ir tai, kad pasakyta:
„po Šchinos sparnais“,
reiškia, kad galima gauti tik žemą, mažą (malchut) švytėjimo dalį.
Ir tik iš jos „Sparnų“ aspekto,
t.y. tik iš „išorės“, o ne iš pačios Šchinos „kūno“.