kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לתלמוד עשר הספירות  

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                                                                          62.


Ir taip pat vadinasi „vidurinis“.
Iš tikro, kai žmogus nusipelnė „sugrįžimo iš baimės“,
jis tapo pasiruošęs tikro užsiėmimo Tora ir priedermėmis dėka nusipelnyti „sugrįžimo iš meilės“.
Ir tada gali nusipelnyti pakopos „absoliutus teisuolis“.
Išeina, kad dabar žmogus randasi „viduryje“ tarp baimės ir meilės,
ir todėl vadinasi „vidurinis“.
Tačiau prieš tai nebuvo visai net pasiruošęs šiam „sugrįžimui iš meilės“.



                                                                         63.


Todėl gerai išaiškėja pirma Kūrėjo veido atvėrimo pakopa,
t.y. Kūrėjo valdymas „užmokesčiu ir bausme“,
kai „paliudija Žinantis paslaptis,
kad žmogus jau nesugrįš prie savo kvailystės (nuodėmės)“.
Ir tai vadinasi „sugrįžimas iš baimės“,
nes tyčiniai nusikaltimai virsta „klaidomis“.
Ir taip pat žmogus vadinasi „nevisiškas teisuolis“, arba „vidurinis“.