kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • וכאן מתעוררות כמה שאלות. לפי האמור לעיל כולנו בגדר עוברי התורה, ולא עוד, אלא עיקר התורה אין אנו מקיימים, כי אנו עושים הפרטים, ולהכלל איננו באים. בעה''ס, אהבת ה' ואהבת הבריות Čia iškyla keletas klausimų, iš to kas pasakyta aišku, kad mes, nors ir būdami „Toros žmonėmis“, visai nevykdome Toros, tai reiškia, kad mes atliekame „atskirus“ aspektus, visai nepasiekdami „bendrumo“. (Baal Sulamas „Meilė Kūrėjui ir meilė žmonėms“)

פתיחה לחכמת הקבלה יט  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

   


                                                      

                                                        19.


Taigi, kaip išaiškinome, trys pirmieji aspektai dar nesiskaito „indu“ (kli), ir tik „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) skaitosi „indu“ (kli).
 
Tai reiškia, kad trys pirmieji aspektai yra priežastys, sąlygojančios, kad būtų užbaigta „bchina dalet“.
Ir todėl „bchinoje dalet“ po jos užbaigimo „įsirašė“ visi keturi gavimo aspektų dydžiai.


Pirmiausia yra „pirmas aspektas“ (bchina alef), kuriame gavimo dydis yra „silpniausias“.
Toliau eina „antras aspektas“ (bchina bet), kuriame gavimo dydis jau truputį „grubesnis (storesnis)“, nei „bchinoje alef“.
Paskui eina „trečias aspektas“ (bchina gimel) su dar „grubesniu (storesniu)“, nei „bchinoje bet“.
gavimo dydžiu.
Ir paskutinis yra „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) – tai nuosava „bchina dalet“, kurioje noras gauti išpildytas pilna apimtimi.
Dar galima išskirti, kad šioje „bchinoje dalet“ yra įjugta visų keturių aspektų „šaknis“ (šoreš), kuris yra visų skaidriausias aspektas.


Taigi visi penki gavimo aspektai, įjungti į „bchiną dalet“, taip pat yra vadinami dešimties sfirot vardais.
Ir tai – keturi aspektai: chochma, bina, tiferet ir malchut, o šaknis vadinama keter.