kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ועם כל המתבאר לעיל, תבין מה שנמצאים לפעמים בספרי הקבלה, כינויים וערכים הזרים מאד לרוח אנושי, והמה שכיחים ביותר בספרי הקבלה היסודיים שהם ספרי הזוהר והתיקונים וספרי הארי ז"ל. בעה''ס, מהות חכמת הקבלה Dabar tampa aišku, kodėl kabalistinėje literatūroje mes galime sutikti „keistų“ ir „nepadorių“ pavadinimų, labai dažnai pasitaikančių pagrindinėse kabalos knygose: Zohare, Tikunim, ir Ari raštuose. (Baal Sulamas „Kabalos išminties esmė“)

פתיחה לחכמת הקבלה כ  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

                 


                                    

                                                         20.


Taigi, „bchinoje dalet“ esantys gavimo aspektai taip pat yra vadinami dešimt sfirot k – ch – b – t – m vardais.
Dalykas tas, kad „bchina dalet“ prieš cimcumą, buvo dešimties sfirot, įjungtų į aukštutinę šviesą, gavimo indu.
Paslaptyje: „Jis ir Jo Vardas – vienas“, t.y. ten yra įjungti visi pasauliai.
Todėl skaitosi, kad dešimt sfirot yra „aprengtos“ pagal šiuos penkis aspektus, ir kiekvienas aspektas „aprengė“ atitinkamą aukštutinės šviesos sfirą.


Taigi, keturių aspektų „šaknis“ aprengė aukštutinės šviesos keter.
„Pirmas aspektas“ (bchina alef) – šviesą chochmą.
„Antras aspektas“ (bchina bet) – šviesą biną.
„Trečias aspektas“ (bchina gimel) – šviesą tiferet.
O „nuosavas“, „ketvirtas aspektas“ (bchina dalet) – šviesą malchut.


Todėl dabar, po „cimcum alef“ (pirmo apribojimo), kai „bchina dalet“ tapo netinkama būti gavimo indu, visi penki „grubumo, storumo“(avijuto) aspektai joje vadinami sfirot k – ch – t – m vardais.