kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)

פתיחה לחכמת הקבלה לג  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

       


                                                

                                                       33.


Dabar paaiškinsime „or pnimi“ ir „or mekif“ „bitušą“ (susidūrimą, išstūmimą, išmušimą).
Tai reiškia, kad bitūšas atveda prie ekrano „nuskaidrėjimo“ ir paskutinio avijuto aspekto praradimo, nes dvi šios šviesos yra priešingos viena kitai, ir sujungtos masacho, esančio Adam Kadmono roš.


Taigi šios šviesos „susiduria“ ir nori išstumti viena kitą.
Paaiškinimas.
Zivugas, esantis Adam Kadmon roš pe, t.y. roš malchut, vadinamoje pe, buvo or pnimi apsirengimo or chozer priežastis, kaip paaiškinta 14 sk.
Ir tai yra Adam Kadmono or mekif ir or pnimi išėjimo priežastis.
Todėl, kai Ein Sofo šviesa buvo sustabdyta, kad neapsirengtų į bchina dalet, tada dalis šviesos išėjo į išorę or mekif aspektu.
Tai reiškia, kad visa ta šviesos dalis, kurios or chozer negalėjo aprengti, kaip ir pačią bchiną dalet,
išėjo ir pasidarė or mekif.
Taigi masachas, esantis pe, yra kaip or mekif, taip ir or pnimi priežastis.