(Ištraukos)
Yra žinoma, kad Kūrėjas neatiduoda savo dukters prasčiokui, kaip pasakyta:
„Kiekvienas, išleidžiantis savo dukterį už prasčioko, lyg suriša ją ir padeda prieš liūtą” (Talmudas, Psachim).
Žinoma, kad žmona visada vadinasi vyro pavarde.
Jis – karalius;
Ji – karalienė;
Jis – išminčius;
Ji – išmintis;
Jis – protingas;
Ji – protas, kaip parašyta Tikunei Zohar.
Vadinasi prasčioko žmonos vardas – kvailė, nes jis – kvailys,
todėl kad nemoka išsaugoti karališką garbę.
Juk „blogio instinkto” buveinė širdyje, kurioje nėra Toros.
Žinoma, kad Tora ir išmintis išstumia pamažu blogio instinktą iš širdies.
Ir kadangi jis – „kvailys”, paruošta jam „kvailė” žmona, nes tai „klipat noga” (švytėjimas, analizė) sugundžiusi Chavą (Ievą).
Apie tai parašyta:
„Pyktis lindi kvailių širdyse” (Kohelet 7 – 9).
Iš čia matyti, kodėl neduodama prasčiokui Karaliaus duktė.
Kaip ir parašyta Toroje, jei iš tikro Šchemas troško Jakovo dukters (Berešit 34 – 6), jam reikėjo stengtis Toroje ir priedermėse, o ne dovanoti daug dovanų, kokia yra „pasaulietiška” nuomonė.
Iš tikro tada Šchemo troškimas Toroje būtų susitikęs jos – Dinos troškimą Toroje, ir abu būtų „susijungę”, o meilė būtų atsiradusi savaime, be pagalbos iš žmogaus pusės…