kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא  

Zohar Akdamat sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės 18

rabi Šimonas ben Jochajus

 
 
 

Uždaryti užduotį




                                              (Ištraukos)


                                                  Zohar


Sukūrė Kūrėjas aukštutines raides didelėmis (užuomina į biną, aukštutinį pasaulį), o apatines raides mažomis (užuomina į malchut, apatinį pasaulį).
Todėl parašyta: ב ב „Bet“, „Bet“ tai yra: בראשית ברא „pirmiausia sukūrė“ (Berešit 1 – 1),
ir א א „Alef“, „Alef“ tai yra: אלהים את „Kūrėjas, „et“ (galininko prielinksnis).
Kur pirmos „Alef“ ir „Bet“ yra „viršutinės“ raidės (iš bina),
o antros „Alef“ ir „Bet“ yra „apatinės“ raidės, iš malchut.
Ir visos raidės yra vienybėje, ir viršutinės, ir apatinės (kad sąlygoti vienos kitoms).



                                  Sulam                    Jehuda Ašlagas


„Didelės“ raidės yra iš „aukštutinio“ pasaulio, o „mažos“ – iš „apatinio“.
Tai reiškia, kai „aukštesnis“ nori sąlygoti „apatiniam“, jis privalo „apsirengti“ apatiniu.
Ir tai dviejų raidžių „Bet“ ir dviejų raidžių „Alef“ pirmuose Toros žodžiuose paslaptis.


Taigi, pirma raidė „Bet“ (iš binos) „aprengia“ apatinę raidę „Bet“ (iš malchut).
Ir taip pat pirma raidė „Alef“ aprengia antrą „Alef“, kad galėtų sąlygoti jai.
O tai, kad „visos raidės yra vienybėje, ir „viršutinės“, ir „apatinės“, yra dėl to, kad viršutinės yra „apsirengusios“ apatinėmis, kad galėtų sąlygoti joms.