kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הסכך צריך להגן מן השמש, וכל זמן שהסכך חוסם את רוב קרני השמש – כשר, שרובו ככולו. סוכה ב – א Sukos stogas turi apsaugoti nuo saulės, ir visada kol Sukos stogas apsaugo nuo daugumos saulės spindulių, tokia Suka – „košerinė (tinkama)“ (Iš Sukos įstatymų)
  • Linksmos Sukot šventės! !חַג שָׂמֵחַ
  • שִׁבְעַת יָמִים, תָּחֹג לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ, בַּמָּקוֹם, אֲשֶׁר יִבְחַר יְהוָה: כִּי יְבָרֶכְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בְּכֹל תְּבוּאָתְךָ וּבְכֹל מַעֲשֵׂה יָדֶיךָ, וְהָיִיתָ, אַךְ שָׂמֵח. דברים טז' – טו Septynias dienas švęsk Kūrėjui savo Dievui, toje vietoje, kurioje Jis išrinks, nes palaimins tave Kūrėjas visme derliuje ir visuose tavo rankų darbuose, ir būsi tik džiaugsme. (Dvarim 16 – 15)

הקדמה לספר הזהר 

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį



7.


Dabar galime visiškai pilnai suprasti Antrą tyrinėjimą.
Tyrinėjome, kas gi tai per realybė, kad apie ją būtų galima spręsti,
jog ji nėra „įjungta“ į Kūrėją?
Kad apie ją būtų galima pasakyti,
jog tai yra visai naujas kūrinys „egzistencija iš niekur“ (ješ mi ajin)?


Tačiau dabar, kai pilnai išsiaiškinome,
kad kūrimo mintis yra padaryti gera kūrinijai,
kūriniuose būtinai turėjo būti sukurtas didelis „noras gauti“ šį gerumą ir malonumą.
Tai reiškia, kad būtent tik šis „noras gauti“ iš tikro ir nėra įjungtas į Kūrėjo esybę,
kol nebuvo sukurtos sielos.
Nes iš ko gi Kūrėjas galėtų gauti?


Iš tikro Kūrėjas sukūrė naują dalyką,
kurio nėra visai Jame.
Taip pat iš kūrimo minties yra suprantama,
kad be šito „noro gauti“, daugiau nieko kito nereikėjo sukurti.
Iš tikro šio naujo kūrinio, t.y. „noro gauti“ Kūrėjui visiškai pakanka,
kad galėtų įvykdyti kūrimo mintį, tą mintį,
kurią sugalvojo dėl mūsų, t.y. „užpildyti“ mus malonumu.


Ir visas kūrimo minties realizavimas, t.y. visų rūšių „gerumai“,
kuriuos Kūrėjas paruošė mums, tiesiogiai išeina iš Jo esmės.
Tai reiškia, kad Kūrėjui nėra reikmės šiuos „gerumus“ sukurti „iš naujo“,
nes visa tai į „norą gauti“ sielose ateina iš Kūrėjo esybės „egzistencija iš egzistencijos“ (ješ mi ješ).


Todėl tampa visiškai absoliučiai aišku,
kad visa naujos kūrinijos „materija“ nuo pradžios iki pabaigos,
tai tik – „noras gauti“ (racon lekabel).