kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הסכך צריך להגן מן השמש, וכל זמן שהסכך חוסם את רוב קרני השמש – כשר, שרובו ככולו. סוכה ב – א Sukos stogas turi apsaugoti nuo saulės, ir visada kol Sukos stogas apsaugo nuo daugumos saulės spindulių, tokia Suka – „košerinė (tinkama)“ (Iš Sukos įstatymų)
  • Linksmos Sukot šventės! !חַג שָׂמֵחַ
  • שִׁבְעַת יָמִים, תָּחֹג לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ, בַּמָּקוֹם, אֲשֶׁר יִבְחַר יְהוָה: כִּי יְבָרֶכְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, בְּכֹל תְּבוּאָתְךָ וּבְכֹל מַעֲשֵׂה יָדֶיךָ, וְהָיִיתָ, אַךְ שָׂמֵח. דברים טז' – טו Septynias dienas švęsk Kūrėjui savo Dievui, toje vietoje, kurioje Jis išrinks, nes palaimins tave Kūrėjas visme derliuje ir visuose tavo rankų darbuose, ir būsi tik džiaugsme. (Dvarim 16 – 15)

פתיחה לחכמת הקבלה מג  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

        


                                                  

                                                      43.


Taigi paskutinio rešimo de itlabšut aspekto pasilikimas kiekvieno parcufo masache de roš, sąlygojo dviejų pakopų „zachar“ (vyriškos) ir „nekeva“ (moteriškos) išėjimą.
Pradedant nuo Adam Kadmon Ain Bet, paskui Sag, Ma ir Ban parcufuose, ir taip pat visuose pasaulio Acilut parcufuose.


Taigi Ain Bet parcufe masache rešimo de avijut yra bchina gimel, išvedanti dešimt chochmos pakopos sfirot, o pasilikusi iš aukštesnio parcufo rešimo de itlabšut yra bchina dalet.
Tačiau ši bchina dalet dėl savo skaidrumo nėra tinkama zivugui su aukštutine šviesa, ir todėl ji įsijungia į bchinos gimel avijuto rešimo ir pasidaro kaip viena.
Ir tada rešimo de itlabšut įgyja jėgų zivugui su aukštutine šviesa.
Todėl išeina zivugas de aka su aukštutine šviesa, išvedantis dešimt sfirot „arti“ (apytiksliai) keter pakopos, nes masacho rešimo de itlabšut yra bchinos dalet aspekto.
Ir šis įsijungimas yra vadinamas „nekeva įsijungimas į zachar“ (moteriško aspekto įsijungimas į vyrišką).


Tai reiškia, kad bchinos gimel, t.y. rešimo de avijut vadinamas „nekeva“ (moteriškas aspektas), o bchinos dalet, t.y. rešimo de itlabšut vadinama „zachar“(vyriškas aspektas).
Taigi šis zachar rešimo yra viena pakopa aukštesnis už nekeva, tačiau jis yra „skaidrus“ nuo avijuto.
Todėl vien tik zachar rešimo „neužtenka“ zivugui de aka, todėl nekeva įsijungimo į jį dėka, jis tampa vertas zivugui.