kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • Ir pasiuntė (Balakas) pasiuntinius pas Bilamą ben Beorą į Petorą..., kad pašaukti jį, sakydamas: Štai tauta išėjo iš Egipto ir „uždengė“ visą žemės paviršių, ir ji įsikūrė priešais mane. Ir dabar, ateik, prakeik man šią tautą, nes ji stipresnė už mane, gal tada aš pajėgsiu sumušti ją ir išvarysiu iš žemės, nes aš žinau, ką tu palaimini, tas būna palaimintas, o ką prakeiti, tas būna prakeiktas. (Bemidbar 22 – 5, 6)
  • !שבת שלום
  • Šabat Šalom!

פתיחה לחכמת הקבלה נו  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį





                  „Cimcum bet“ dar vadinamas „Adam Kadmono n – h – j cimcumas“


                                                       56.


Taigi gerai išaiškintas „cimcum alef“, kuris buvo padarytas malchut indui, t.y. bchina dalet, kad nebūtų gaunama aukštutinė šviesa į šio indo vidų.

Taip pat paaiškinti masacho ir zivugo de aka su aukštutine šviesa aspektai, t.y. kaip masachas pakelia or chozer, kuris pasidaro naujais gavimo indais vietoj bchina dalet.

Ir taip pat paaiškintas masacho de guf kiekviename parcufe nuskaidrėjimo aspektas, kuris įvyksta dėl or pnimi ir or mekif bitūšo.

Taigi paaiškinome keturių „Tanta“ aspektų kiekviename parcufo gufe išėjimą, masacho nuskaidrėjimo metu.

Taip pat, kaip šis nuskaidrėjimas pakelia masachą de guf į masacho de roš aspektą ir padaro jį tinkamą zivugui de aka su aukštutine šviesa.

Ir to dėka gimsta antras parcufas, viena pakopa žemesnis už ankstesnį.
Taip išeina trys pirmieji Adam Kadmon parcufai, vadinami: Galgalta, Ain Bet ir Sag, ir apsirengia vienas kitu.