kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • רבי יוסי הגלילי אומר אין זקן אלא מי שקנה חכמה. קידושין לב' – ב. שלבי הסולם, מועדים, מהו ענין יסורים בעבודה Rabi Josi iš Galilėjos sako: Senas – tas, kas įgijo išmintį. (Talmudas, Kidušin 32 – 2), (Šlavei haSulam „Kentėjimai dvasiniame darbe“)

פתיחה לחכמת הקבלה קעג, קעד  

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

 
 
 

Uždaryti užduotį

     


                                           


                                                             173.


Taigi dabar, trečio pakilimo metu, visi penki pasaulio Acilut parcufai, kiekvienas užsipildė iš pasaulio A‘‘K trimis pakopomis: nešama, chaja ir jechida, jiems trūkstamomis pastovioje būsenoje.
Todėl skaitosi, kad penki pasaulio Acilut parcufai pakilo ir aprengė penkis A‘‘K parcufus, t.y. kiekvienas Acilut parcufas, atitikamai – „kenegdo“ A‘‘K parcufą.


Ir teisuolių sielų dalys n – r – n gavo tiems trūkstamą gar.
Taip pat žinome, kad pasauliuose B – J – A, esančiuose po Acilut pasaulio parsa, pastoviame aspekte yra tik šviesos chasadim n – r – n aspektai, kurie parsos jėga yra atskirti nuo chochmos šviesos.
Taigi dabar šie pasauliai pakilo virš parsos ir aprengė Acilut pasaulio parcufus Išsut ir Zon, kur jau šviečia chochmos šviesa jų chasadim šviesoje.


                                                    174.


Taip pat reikia žinoti, kad teisuolių n – r – n pastoviai aprengia tik parcufus B – J – A, esančius žemiau parsos.
Taigi:
nefeš „aprengia“ dešimt pasaulio Asija sfirot;
ruach – dešimt pasaulio Jecira sfirot;
nešama –dešimt pasaulio Brija sfirot.


Ir nors jie gauna iš pasaulio Acilut parcufų Zon, tačiau šis švytėjimas ateina pas teisuolius per pasaulių B – J – A parcufus, aprengusius juos.
Taigi, nors teisuolių n – r – n ir kyla kartu su pasauliais B – J – A, tačiau pasauliai B – J – A didėja tik pagal teisuolių n – r – n šviesų gavimą, t.y. pagal man, kuris yra jų išanalizuojamas.