kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • ונמצא בעת שאו"א קבלו האור חדש דע"ב ס"ג, והורידו הה"ת מנקבי עינים בחזרה אל הפה שלהם, והעלו אליהם את האח"פ שלהם. הנה גם הז"ת המלבישים האח"פ אלו בעת קטנות, עלו עתה גם הם עמהם ביחד לאו"א ונעשו הז"ת למדרגה אחת עם או"א, והנה עליה הזו של הז"ת לאו"א, נקרא בשם עלית מ"ן. בעה''ס, פתיחה לחכמת הקבלה Dabar, kai Aba ve Ima gavo naują šviesą A‘‘B – Sag, ir nuleido hey tata iš nikvei einajim atgal į pe, tada Aba ve Ima pakėlė pas save savo achapą, nukritusį į žemesnę pakopą. Ir tada zat, kurie buvo apsirengę ir susijungę su šiuo achapu katnuto metu, taip pat pakilo į Aba ve Ima, pasidarydami zat su Aba ve Ima, viena pakopa.Iš tikro šis zat pakilimas į Aba ve Ima yra vadinamas „man (maldos, prašymo) pakėlimas“.(Baal Sulamas, „Įvadas į Kabalos išmintį“)

שמעתי

„Šamati“

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Reikia žinoti, kai žmogus pradeda eiti dvasiniu keliu norėdamas, kad visi jo veiksmai būtų „Dangaus vardu“, žmogus įeina į „pakilimų“ ir „kritimų“ būsenas.

115/119233.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Yra dėsnis, kad masachas nenuskaidrėja iš karto, o tik pakopomis. Aukštutinė šviesa, nuskaidrėjant masachui, darydama zivugus de aka, nenutrūkstamai šviečia apatiniams kiekvienoje pakopoje.

115/119232.jpg

שמעתי

„Šamati“

tai, ką girdėjo ravas Baruchas Ašlagas iš savo tėvo Baal Sulamo

Šventasis Zoharas aiškina išminčių pasakymą: „Trys dalykai praplečia žmogaus savimonę: graži moteris, gražus būstas ir gražūs indai“.

115/119230.jpg

הקדמת פי חכם

Įvadas į „Pi chacham“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir prieš pradėdami aiškintis šiuos dalykus, turime žinoti didelę taisyklę, kurią apibrėžė mums išminčiai apie „šventus vardus” ir pavadinimus, esančius kabalistinėse knygose. Pasakė išminčiai: „Visko, ko nesuvokei (nepasiekei), negalima apibrėžti ar pavadinti vardu”.

115/119229.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Paskui yra taip pat įjungimas „zachar (vyriško prado) į nekevą (moterišką pradą)“, t. y. rešimo de itlabšut įsijungia į rešimo de avijut.

115/119228.jpg