kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • והענין הוא, כי שורשים העליונים ממשיכים כחם בהשתלשלות עד לגילוי בענפיהם בעוה"ז (בעולם הזה), כמ"ש (כמו שכתוב) בביאור ענף ושורש.בעה''ס, אור הבהיר Aukštutinių „šaknų“ potencialas vystosi ir atsiveria, kaip „šakos“ mūsų pasaulyje.Ir bendrai pasauliai skirstosi į „vidinę“ ir „išorinę“ puses. (Baal Sulamas „Kai tarnaitė, paveldi Ponią“)

הקדמה לספר הזהר לג

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar galime išsiaiškinti Šeštą tyrinėjimą, t.y. kaip sako išminčiai, kad visi aukštutiniai ir žemutiniai pasauliai yra sukurti dėl žmogaus.

115/115524.jpg

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Ir paaiškino Tikunei Zohar šios priesaikos „nežadinkite ir nebudinkite meilės, tol kol ji nepanorės“ paslaptį. Tai yra reikalavimas, kad Izraelis pritrauktų aukštutinę gerumo šviesą, kuri vadinama gerumo meile.

115/115523.jpg

הקדמה לספר הזהר לב

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Trečia dalis. Tai darbas Toroje ir priedermėse „lišma“, t.y. kad sąlygoti, o ne dėl užmokesčio.

115/115522.jpg

הקדמה לתלמוד עשר הספירות

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tada netgi „tarnaitė“, t.y. užsiėmimas „lo lišma“, skaitosi „šventa tarnaite“. Nes ji paruošia, padeda šventumui. Dar tai vadinama šventu Asija pasauliu.

115/115521.jpg

הקדמה לספר הזהר לא

Įvadas į knygą Zohar

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Apie tai parašyta „Tikunim“ (Tikunim Chadašim 97-72): „Pas siurbėlę yra dvi dukterys, sakančios (hav, hav) duok, duok“( pagal Mišlei 30).

115/115159.jpg