kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הא לחמא עניא די אכלו אבהתנא בארעא דמצרים. כל דכפין ייתי ויכול, כל דצריך ייתי ויפסח. השתא הכא, לשנה הבאה בארעא דישראל. השתא עבדי, לשנה הבאה בני חורין. הגדה של פסח Štai vargo duona, kurią valgė mano tėvai Egipto žemėje. Kiekvienas norintis gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis atlikti Pesachą (Peršokimą), gali ateiti ir atlikti. Šiandien – čia, rytoj – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, rytoj – laisvi. (Pesacho Hagada)
  • !חג פסח כשר ושמח Linksmo ir košerinio Pesacho!

הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות יז

Įvadas į knygą „Veidas šviečia ir paaiškina“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Dabar supraskime gyvatės gudrumą, ir išminčiai paaiškino, jog joje buvo įsikūnijęs „Sam“, t.y. „Mirties angelas“.

115/116692.jpg

שערי קדושה חלק ג שער ו

Šventumo vartai Trečia dalis. Šeštieji vartai

rabi Chaimas Vitalis

Todėl yra griežtas draudimas užsiiminėti praktine kabala, nes būtinai prie gėrio „prilips“ ir „blogis“, susimaišęs su „gėriu“.

115/116691.jpg

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא

Zohar Akdamat Sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės 12

rabi Šimonas ben Jochajus

Įėjo raidė „Tet“ (ט) ir pasakė: „pasaulio Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį, nes tu vadiniesi geras (טוב tov) ir tiesus“.

115/116689.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Kai žmogus nesaugo savęs, ir susijungia su įvairiomis nuomonėmis, kurios nėra iš šventumo pusės, jos veikia žmogų pasąmoningai. Todėl tas, kuris brangina ir vertina „savo šventumą“, turi būti atsargus bendravime ir ryšyje su kitais žmonėmis.

115/116688.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Ir kaip vien tik „sausas“ veiksmų atlikimas be jų vidinio supratimo yra nepakankamas, kaip kūnas be sielos, taip vien tik vidinės dalies akcentavimas be išorinio veiksmo atlikimo yra nepilnas, kaip ir siela be kūno, kuri tada neturi galimybės ateiti prie tobulumo.

115/116687.jpg