kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

זהר הקדמת ספר הזהר אותיות דרב המנונא סבא

Zohar Akdamat sefer aZohar Ravo Hemnuna Saba raidės 10

rabi Šimonas ben Jochajus

Tuo metu nusileido prieš Kūrėją raidė כ „Chaf“ nuo šlovės sosto. Sudrebėjo ir pasakė: „pasaulio Viešpatie, gerai Tau manimi sukurti pasaulį, nes esu aš Tavo garbė כבודך kvodecha.

115/116673.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Tu bi Švat

I. M. Lav

Jei 9 avo tapo Izraelio žemės suniokojimo simboliu, tai Tu bi Švat simbolizuoja žemės suklestėjimą, jos atgimimą, apgyvendinimą bei gamtos grožį.

115/116666.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Tu bi Švat

I. M. Lav

15 švato diena - „visuotinė visų medžių gimimo diena“. Ši diena nustato ribą, pagal kurią yra skaičiuojami medžio ir jo vaisų metai. Tu bi Švat tapo žemės suklestėjimo, jos atgimimo ir apgyvendinimo, gamtos grožio simboliu. Dvarim knygoje, 20 dalyje parašyta: „Nes žmogus – kaip lauko medis“.

115/116672.jpg

הסולם, פרקי חיים של המקובל האלוקי רבי יהודה לייב הלוי אשלג

„Hasulam“, rabi Jehuda Ašlago (Baal Sulamo) biografija

ravas Abrahamas Mordechajus Gotlibas

Tačiau kai tik kalba pasisuka apie naudą sau, tai yra pinigų uždirbimą, tada jau kūnas skatina žmogų stengtis visu pajėgumu ir netgi suteikia jėgų keltis ankstyvomis nakties valandomis, kai absoliuti dauguma žmonių dar miega.

115/116661.jpg

הקדמה לתלצוד עשר הספירות סה, סו, סז, סח

Įvadas į „Mokymą apie dešimt sfirot“

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Tačiau, kodėl žmogui neužtenka „trečio aspekto“, t.y. Kūrėjo valdymo „užmokesčiu ir bausme“, pasiekimo ir suvokimo?

115/116658.jpg