Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] ... ... ... [810] [811] [812] [813] [814] > Atgal > Atgal.
„Žinok, kad nėra tau ištikimesnio draugo už mane. Ir aš patariu, kad visai netaisytum savo išorės, o tik vidų. Nes tik vidinė dalis gali gauti ištaisymą. O nešvarumas, kuris ateina dėl daugybės nuodėmių, pasireiškia egoizmu ir išdidumu. Ir šis nešvarumas nebijo jokių pasaulio apribojimų“.
Tačiau rabi Moše Mordechai buvo taip visa širdimi ir siela susiliejęs su mūsų šventu mokytoju, kad negalėjo neatskleisti apie jį Guro chasidams: „Judėjai, kodėl jūs miegate? Mes turime tokį šventą ir svarbų pasauliui žmogų! Tas, kas nori pamatyti jį, tegul eina su manimi“.
Dabar tampa aiškus atsakymas į ketvirtą ir penktą klausimą, kuriuos paklausėmė šio įvado pradžioje.
Arava (gluosnio šakelės) simbolizuoja tuos žmones, kurie nepasižymi nei Toros žiniomis, nei priedermių vykdymu. Jų forma primena lūpų formą. Tai reiškia, kad netgi tie, kurie neturi nuopelnų nei Toroje, nei priedermių vykdyme, vis tik turi nenuginčijamą ypatybę: jie turi lūpas, kad galėtų melstis Kūrėjui.
Mišnos traktate Avot rabi Eliazaras Hamodai [1] sako, kad tas, kuris nepaiso šventinių šiokiadienių (chol-amoed), praranda savo dalį ateinančiame pasaulyje, ir jam nepadės netgi įvykdytos priedermės ir atlikti geri darbai.