kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הָא לַחְמָא עַנְיָא דִּי אֲכָלוּ אַבְהָתָנָא בְּאַרְעָא דְמִצְרָיִם. כָּל דִּכְפִין יֵיתֵי וְיֵיכוֹל, כָּל דִּצְרִיךְ יֵיתֵי וְיִפְסַח. הָשַׁתָּא הָכָא לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּאַרְעָא דְיִשְׂרָאֵל. הָשַׁתָּא עַבְדֵּי לְשָׁנָה הַבָּאָה בְּנֵי חוֹרִין. הגדה של פסח Tai yra vargo duona, kurią valgė manoTėvai Egipto žemėje. Kiekvienas alkanas, gali ateiti ir valgyti, kiekvienas norintis, gali ateiti ir padaryti „Pesachą“ („Peršokimą“). Šiandien – čia, kitais metais – Izraelio žemėje. Šiandien – vergai, kitais metais – laisvi. (Pesacho Agada).

Praktinė Halacha (Įstatymai)

ברית־מילה

I. M. Lav

Pilnu šios priedermės esmės nesupratimu būtų bandymas aiškinti šią operaciją rūpinimusi kūno sveikata arba higieniniais ar estetiniais sumetimais. Nors tyrimai iš tiesų parodė, kad apipjaustymas apsaugo nuo kai kurių ligų. Tačiau ברית־מילה tikslas kitas - sukurti kūne ženklą, liudijantį apie sąjungą tarp žmogaus ir Kūrėjo.

115/116196.jpg

מהות חכמת הקבלה ז

Kabalos išminties esmė

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Kabalos išminčiai nustatė, kad keturių dvasinių pasaulių, vadinamų: Acilut, Brija, Jecira ir Asija, pradedant nuo aukščiausio – Acilut iki žemiausio – Asija forma yra visiškai tapati, t.y. visiškai identiška su visais komponentais ir pasireiškimais.

115/116195.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

Kitos kasdieninės maldos

I. M. Lav

Kasdieninis Talmudo mokymasis - po vieną lapą per dieną - iš vienos pusės skatina kasdieninį Toros mokymąsi, o iš kitos pusės - dvasiškai apjungia visą Izraelio tautą, kur ji bebūtų, tos pačios kasdieninės Talmudo ištraukos mokymusi.

115/116194.jpg

פתיחה לחכמת הקבלה קעג, קעד

Įvadas į kabalos išmintį

Jehuda Ašlagas (Baal Sulamas)

Taigi dabar, trečio pakilimo metu, visi penki pasaulio Acilut parcufai, kiekvienas užsipildė iš pasaulio A‘‘K trimis pakopomis: nešama, chaja ir jechida, jiems trūkstamomis pastovioje būsenoje.

115/116192.jpg

Praktinė Halacha (Įstatymai)

„Chupa“ ir „kidušin“ „קידושין“ ir „חופה“

I. M. Lav

קידושין „Kidušin“ ceremonijos centre - sutuoktuvių žiedo perdavimas nuotakai. Žiedas - ne santuokos sudarymo simbolis, bet jo pagalba ir yra sudaroma santuoka. Todėl šis žiedas būtinai turi būti jaunikio nuosavybe, ir jis turi jį nupirkti už savo pinigus. Kitu atveju קידושין neturi galios.

115/116189.jpg