Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
Daugelis tvirtina, kad visi žodžiai, vardai ir pavadinimai, sutinkami kabalos išmintyje, yra abstraktūs.
„Ir saugokite Mano įstatymus ir Mano nurodymus, kuriuos vykdys žmogus ir gyvens jais“ (Vaikra, 18). „Gyvens jais“, pabrėžia Tora. „Bet ne mirs dėl jų“, kaip sako judėjų išminčiai. Nėra judaizme didesnės vertybės už žmogaus gyvybę.
Todėl bendru atveju yra trys pakilimai, kad pasauliai užpildytų tris jiems trūkstamas pakopas: nešama, chaja ir jechida.
Vajikra knygoje pasakyta: „Kai ateisite į žemę, kurią Aš jums duodu, tegul ilsisi žemė per Šabatą Kūrėjui. Šešis metus sėk savo lauką ir šešis metus genėk savo vynuogyną bei rink visą savo žemės derlių, o septintus metus – Šabatas - poilsis bus žemei, Šabatas Kūrėjui: lauko savo nesėk ir vynuogyno negenėk...“.
Ir iš to kas pasakyta, iškyla klausimas: jei ši išmintis turi tik vieną ypatingą ir išaukštintą tikslą, ką tada reiškia daugybė parcufų, sfirų ir visi tie besikeičiantys ryšiai tarp jų, kurie aprašyti kabalistinėse knygose?