Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [814] [815] [816] [817] [818] > Atgal > Atgal.
Viso tik keturios dienos skiria Jom-Kipurą nuo Sukot šventės, kuri yra vadinama „mūsų džiaugsmo laikas“. Šio trumpo perėjimo turinį labai gerai išreiškia knyga Tehilim: „Šviesa, paskleista teisuoliams ir tiesiems - džiaugsmas“. Po to, kai per Jom-Kipurą ištyrinome savo širdis, ateina Sukot šventės džiaugsmas ir ramybė.
Dar mums liko užbaigti išsiaiškinti, kodėl Tora nebuvo duota „tėvams“, t.y. Abrahamui, Icchakui ir Jakovui?
Keturiasdešimt dienų paskirta maldoms, „slichot“, ir štai paskutinė akimirka, kada niekam danguje neleidžiama pasakyti nei vieno žodžio prieš visą tautą. Žodžio השטן hasatan („kaltintojas“) gematrija sudaro skaičių 364, o dienų metuose, kaip žinia, 365 – tai užuomina, kad yra viena diena metuose, kada satan netenka savo teisių.
Pasiruošimas Jom-Kipuro pasninkui yra neatskiriama paties pasninko dalis. Sako išminčiai, kad tam, kas gausiai valgo ir geria Jom-Kipuro išvakarėse, tai užskaitoma, lyg jis būtų pasninkavęs dvi dienas.
Apsigaubus „talitu ir užsirišus „tfiliną“, pradedama malda „Šacharit“. Pirmas didelis „siduro“ skyrius, kuris yra perskaitomas - tai „Akeidat Icchak“, 22 knygos Berešit dalis, pasakojanti apie tai, kaip Kūrėjas liepė Abrahamui atnešti ir paaukoti Jam savo sūnų Icchaką.