Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] ... ... ... [816] [817] [818] [819] [820] > Atgal > Atgal.
Iš tikro šie dalykai yra aiškiai suprantami iš Toros teksto, t.y. čia aiškiai matomas pakvietimas, kurį Kūrėjas perdavė prieš Toros gavimą Izraeliui per Moše, mūsų mokytoją.
Priedermė bikurim – naujo derliaus atnešimas į Šventyklą – „dėkingumo Kūrėjui išreiškimas „už tos žemės, kurią Tu davei man, derliaus pirmuonis“. Kaip bikurim atnešdavo septynias derliaus rūšis, tai kviečiai, miežiai, vynuogės, figos, granatos, alyvuogės ir datulės.
Ir apatinių (žmonių) gerų darbų ir man (prašymo) pakėlimo dėka, yra išanalizuojamas antros rūšies dešimt sfirot achapo užpildymas, t.y. Aba ve Ima užpildymas savo jėgomis, šuruk balsės aspektu.
Tora kalba apie Šmini-Aceret knygoje Vaikra (23 sk.): „Septynias dienas aukokite deginamąją auką Kūrėjui, aštuntą dieną šventas susirinkimas tegul bus pas jus ir aukokite deginamąją auką Kūrėjui. Tai – šventinis susirinkimas [aceret] – jokio darbo nedirbkite“.
Hošana raba - tai paskutinė Sukot šventės chol-amoed diena. Tą dieną baigiasi priedermių gyventi palapinėje bei „arba minim“ laikas. Ši diena turi ypatingą prasmę - ji skaitosi paskutinė iš Teismo dienų, diena, kai danguje yra galutinai įtvirtinamas nuosprendis kiekvienam iš mūsų (todėl šią dieną linkima vienas kitam: „Gero sprendimo!“)