Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [816] [817] [818] [819] [820] > Atgal > Atgal.
Ir taip pat, kaip yra išaiškinta Ain Bet parcufo išėjimo iš pirmo Adam Kadmon parcufo tvarka, taip yra visuose parcufuose iki pasaulio Asija pabaigos.
Todėl naujo parcufo masachas nusileidžia į ankstesnio parcufo „chaze“ vietą, ir išveda ten zivug de aka dėka dešimt roš sfirot, iki aukštesnio parcufo pe.
Parašyta: „Teisėjus ir prievaizdus (vykdytojus) pastatyk visuose savo vartuose, kuriuos Kūrėjas duoda tau, pagal tavo gimines, kad teistum tautą teisingumo teismu. Nenukrypk nuo įstatymo, nežiūrėk į veido svarbumą, neįmk kyšių, nes kyšis apakina išminčių akis ir iškreipia teisuolių kalbas. Teisingumo, teisingumo ieškok, kad gyventum ir paveldėtum žemę, kurią tau duoda Kūrėjas tavo Dievas“ (Dvarim 16 –18, 19, 20).
Moše perduoda Izraeliui Kūrėjo žodžius: „Žiūrėk, aš duodu tau šiandien palaiminimą ir prakeikimą. Palaiminimą, jei klausysite Kūrėjo priedermes, kurias aš šiandien jums prisakau. Ir prakeikimą, jei neklausysite Kūrėjo priedermių ir nukrypsite nuo kelio, kurį aš šiandien jums prisakau, ir eisite paskui kitus dievus, kurių nežinote“ (Dvarim 11 – 26, 27, 28).
Dabar panagrinėkime Adam Kadmon parcufų Galgalta, Ain Bet ir Sag „apsirengimo“ vienas kitu tvarką.