kryptis – Baal Sulamas (Baal Sulamo)
Vidinės toros studijų centras, vidinės Toros mokymo namai
  • הכעס הוא ענף הגאוה ושקול כמוהו. ואמרו רבותינו ז" (ל נדרים דף כ"ב ע''א ) כל הכועס כל מיני פורעניות של גיהנם שולטין בו. רח''ו, שערי קדושה Pyktis – tai didybės ir puikybės atšaka ir yra vertinamas taip pat, kaip ir puikybė. Pasakė mūsų mokytojai:„Jei žmogus pyksta, jį valdo gehinomo (pragaro) griovimo jėgos“ (Talmudas, Nedarim). (Ravas Chaimas Vitalis, „Šventumo vartai“. Antra dalis. Ketvirtieji vartai)

זהר מקץ ויקח מאתם את שמעון

Zohar „Ir paėmė iš jų Šimoną“

rabi Šimonas ben Jochajus

Nesakyk: „Atsilyginsiu už blogį“(Mišlei 20 – 22).

115/115191.jpg

שלבי הסולם כי תבוא הימין והשמאל הם בסתירה

Šlavei haSulam „Kairė“ ir „dešinė“ yra konflikte“

ravas Baruchas Ašlagas

Nors visos būsenos yra viename žmoguje, tačiau jos yra dviejuose laikuose.

115/115192.jpg

זהר לך לך היה אל אברהם במחזה

Zohar „Buvo pas Abrahamą regėjimas“

rabi Šimonas ben Jochajus

Kol žmogus neįeina į „Apipjaustymo sandorį“, jis „nesusiriša“ su Kūrėjo vardu. Ir tik po to, kai įvykdo šią priedermę, „įeina“ į Kūrėjo vardą ir „prisiriša“ jame.

115/115195.jpg

שלבי הסולם כי תצה צדיק וטוב לו צדיק ורע לו

Šlavei haSulam „Teisuolis ir jam gerai, teisuolis ir jam blogai“

ravas Baruchas Ašlagas

Randame dvasiniame darbe, einantiems tikėjimo ir sąlygojimo keliu, keturias būsenas.

115/115196.jpg

שלבי הסולם כי תצה בן אהובה ובן שנואה

Šlavei haSulam „Mylimos žmonos sūnus ir nemylimos sūnus“

ravas Baruchas Ašlagas

Šventasis Zoharas (Vajišlach) sako: „Kai ateina žmogus išsityrinti, anuliuojasi „blogio instinktas“ prieš jį ir „dešinė“ (gėrio pusė) valdo „kairę“ (blogio pusę). Ir abu gėrio ir blogio instinktai apsijungia, kad saugoti žmogų visuose jo keliuose.

115/115197.jpg