Pirmyn < Pirmyn < [1] [2] [3] [4] [5] ... ... ... [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] ... ... ... [889] [890] [891] [892] [893] > Atgal > Atgal.
Ož Izraelio šalies ribų Pesachas yra švenčiamas aštuonias dienas: pirma ir antra dienos - šventė, sederis yra atliekamas du kartus, po to keturios dienos chol-amoed, o septinta ir aštunta dienos - vėl šventinės, kurių metu draudžiama dirbti.
Dar viena pirmos Pesacho dienos ypatybė - Malda apie rasą. Išminčiai nustatė, kad nuo antros nisano mėnesio pusės lietūs jau nebėra palaiminimas, greičiau atvirkščiai, todėl nuo 15 nisano dienos „Amida“ maldoje nustojama Kūrėjo prašyti atsiųsti lietų.
Pesacho maldų tvarka beveik nesiskiria bet kurios kitos iš trijų metų švenčių. Ryškiausias skirtumas - tai „Halelio skaitymas“. Sukot ir Šavuot švenčių metu skaitomas pilnas „Halelis“, o Pesacho metu pilnas „Halelis“ skaitomas tik pirmąją šventės dieną.
„Šir aširim“ išreiškia nesugriaunamą sąjungą tarp mylimojo (Kūrėjo) ir nuotakos (Izraelis). Išminčiai teikė šiai knygai ypatingą reikšmę. Rabi Akiva netgi pasakė: „Visos Tanacho knygos šventos, bet „Šir aširim“ - šventų švenčiausia“. Skaityti „Šir aširim“ per Pesachą yra ypatingai svarbu.
Egipte judėjai nukrito iki paskutinės, 49-tos nešvarumo pakopos, todėl prireikė 49-ių dienų, kad pakiltų. Kiekvieną iš šių 49-ių dienų kiekvienas judėjas išsilaisvino iš tam tikro Egipto nešvarumo lygio, o 50-tą, Toros dovanojimo dieną, visi judėjai be išimties tapo visiškai švarūs.